äntligen fredag



det är kanske dags att tvätta snart lilla andréa? jag orkar inte..


det är tidig fredag kväll och jag är äntligen ledig! varit en minst sagt händelserik eftermiddag.
började bra med coco och roligheter men slutade med skrik, spark och en bula på köpet.
familjen är och hämtar pizza så snart blir det mat! ska på bio senare med denice :)
dagen annars har varit bra. hann med gymmet en runda imorse innan jag stack till mercer.
mötte upp josy och vi stack till seattle. tatueringsstudion, där var vi!
man blir ju grymt sugen får jag säga, och det josy planerar att göra är grymt snyggt.
vi käkade lunch i u-village på en mumsig italiensk restaurang, super mysigt.
halloween kostymen är äntligen beställd, så nu inväntar jag den med spänning ;P
planer för helgen? inget speciellt just nu. kanske ute och äta, träning, mys.
vädret har jag hört ska inte bli det bästa så det blir nog en lugn och skönt helg för min del.

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0