avslappnande ledighet

ja men helg var faktiskt helt ok enligt mig, vädret tillåter ju oss att inte göra så mycket.
just nu har vi storm och massa regn - löven faller hit och dit. hösten är här!
min hosta jag har är värre, ska se om jag behöver åka in till fabror doktorn sen..
skulle både till gymmet och seattle idag men det blir ändrade planer, i detta vädret
vill man typ bara kura ner sig i sängen med en bra film ändå.

well, helgen då. spenderade mest tid med min norska tror jag :) hon är bäst!
hela lördage förmiddag/eftermiddag bestod av "ensam mamma söker".
merethe kom och hämtade mig och vi drog till bellevue square en sväng.
gick genom hela jäkla mallet utan att hitta någonting jag ville ha, vad är fel på mig?
jag ville ju så supergärna shoppa men nej då, och jag har ju ekonomi till det med.
vi stack till cheesecake för middag, mumsigt var det :) lite roligt med, haha.
hämtade mina saker, körde och köpte gottigheter och hamnade i hennes soffa.



är det mys så är det!


med bra filmer och mumsigt snacks hade vi en bra lördagkväll i höstmörkret :)
när vi vaknade igår var ju inte vädret mycket bättre. så det blev film och sen lite
varuhusshopping, och ja lite saker hittade jag faktiskt, haha. shoppingstop?
hem och titta på mer singelmammor, det är ju nu det börjar bli spännande ;P
stack ut och käkade med merethe och isabella, vi har tydligen något med servitörer..

ska skypa med mamma senare, ta en lång och skön dusch och sen får vi se vad
resten av denna dagen består av. det är ju dock fortfarande tidigt.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0