beautiful day

ja det är det; solen lyser, det är klarblå himmel och luften är lite småkylig.
det är så här en perfekt höstdag ska vara. hela denna veckan ska det bli bra :)
ska snart börja jobba, får hem mina tre små brudar på samma gång.
får väl börja förbereda mig mentalt snart, haha. vi ska göra läxor och annat.
ikväll börjar min nya class, någon form av anger managment ;D spännande!
kan ju behöva det så jag kan lära mig någon gång. behövs när man jobbar med barn..
ringde mormor och morfar imorse, deras födelsedag idag så ett stort grattis <3
blev glad av att höra deras röster, var ju verkligen ett tag sen sist.
de senaste dagarna har varit lite upp och ner så alltid skönt att få prata med folk hemifrån.
fick dock en oväntad check på posten igår på 100 dollar, vem klagar på det?
pengar för att ersätta den förlorade ipoden. som jag skickade när, februari?
tid tog det ju kan man säga men säger aldrig nej till lite extra cash.
jobbar typ hela veckan så händer la inte så mycket spännande, förutom gymmet kanske.
matchen häromdagen var en helt ok match trots att vi förlorade, men det var ju inget ovanligt..
nu får vi vänta tills april innan vi kan gå på baseboll igen. ska ta tag i mig själv och se till
att jag får på en american football match snart, jag måste helt enkelt se en :)

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0