busy girl

ja det är mycket på hjärnan nu känner jag, men har det under kontroll.
mitt sista classpaper är inne till CC - så nu är jag officiellt förlängd!
ska skicka in försäkringspapper med, fick som sagt gå till fabror doktorn igår
för min hemska hosta och det visade sig att jag har luftvägsinflammation.
har fått en inhalator jag ska användatre gånger om dagen så snart är det kanske borta..
jag håller på att fixa mina naglar, tårna fixade men nu ska jag få väck tipparna jag har
på fingarna med. ska hoppa in i duschen nu, sen till min LCC en sväng.
en runda inom target och sen jobbar jag hela eftermiddagen, men solen lyser så
det ska nog bli en kanonbra dag :) ikväll ska vi skära i pumpor, ska bara fixa en först! haha.
helgens planer är fortfarande inte fastställda, men att jag ska ha min kostym på mig
och vi ska ha roligt är en sak som är säkert i alla fall. ska vara lite överallt tycker jag.
nej nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna bli klar i tid.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0