mitt i veckan

ja onsdag är det, vilket betyder halvvägs till helg! och helg är ledighet :)
skulle egentligen jobbat nu men min hostmom skulle inte iväg så jsg slapp.
var bara uppe och hjälpte flickorna med deras bad innan bara.
hörde att det snöat hemma, lite i chock får jag säga, så här tidigt?!
jag menar, speciellt när vi nu har 20 grader, klarblå himmel och sol i massor.
även om träden är vädligt höstaktiga så känns det som en underbar sensommar :)
dagen har varit bra. stack till gymmet imorse, sen skypade jag med familjen.
jag och flickorna gjorde fruktsallad, quiet time, vi stack en runda till biblioteket
och sen var vi ute och lekte och njöt av det fina vädret vi har!
precis tittat på mina kära kungar på västkusten och började på NYC fruar men fick
stänga av för jag klarar seriöst inte av det om jag ska vara ärlig, patetiskt.
ska jag vara ärlig så är jag väldigt trött, hade kunnat gå och lägga mig nu faktiskt ;P
är väl fortfarande lite jetlagad, både hit och dit tycker jag. lite halvjobbigt att vakna upp
mitt i nätterna och vara klarvaken, men det börjar bli bättre så snart så.
min class igår var helt ok, även om jag körde precis när jag slutat, det är spännande.
ska jag vara ärlig lär jag mycket om mig själv, går igenom saker som hänt i livet och sånt.
annars är väl livet här som vanligt, och det är inget jag klagar på :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0