one last time

nu ska jag gå och lägga mig i min egen underbara säng för sista natten
denna gången, denna veckan har gått ruskigt snabbt! men det är dags att dra tillbaka.
har saknar mitt andra liv en hel del så jag känner mig "klar" här hemma för nu.
väskan är packad och det är bara jag och mammsen hemma, så myspys :)
imorgon blir det tåg själv till kastrup och sen flyger jag långa vägen till seattle.
ja, vad har jag då gjort under min helg? ehm, igår var det ju som sagt 20-års partaj!
en bra kväll med många av mina härliga fina vänner som jag älskar superduper mycket.
fick många fina paketer, vi åt kladdkaka, jag fick grattis sång och tal ;P
somnade väldigt sent och upp tidigt för att ta bussen in till kristianstad idag.
mamma mötte mig och vi drog en snabbis till maxi innan vi körde ut till gokartbanan.
adam körde väldigt bra och jag är en stolt gokartsyster går jag väl säga :)
men när tårna förfrusit och vi grillat och suttit ute och ätit var det dags för oss att bege oss hem.
och när jag vaknar imorgon beger jag mig "hemåt" igen. det har varit en händelserik vecka..
känner att min hjärna behöver vila (varit på högvarv rätt mycket) och där borta behöver
jag inte bry mig om allting som händer här hemma, vilket är väldigt skönt ibland.
nästa gång jag uppdaterar är jag back in the states, maybe where I belong?

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0