reseplan

ja jag har som sagt en plan, eller ja, saker som är inplanerade att jag ska göra
under min resterande tid här i staterna. jag menar, vem älskar inte att resa?

november: troligtvis en weekend till denver och en liten tur ner till portland.
december: min älskade familj är här i två veckor! <3
mars: får troligtvis besök från sverige, håller tummarna.
april: spring break på hawaii med min hostfamilj.
maj: en vecka på eastcoast; boston, NYC och DC. hälsa på marie och sofia :)
juli/augusti: roadtrip med min hostfamilj i två veckor, vart vet vi inte än.
september/13:e månad: tessan kommer nog hit och det blir roadtrip ner till
underbara california, och påvägen tillbaka tar vi cran canyon och las vegas!

utöver detta blir det självklart fler resor upp till vår partystad vancouver b.c
och en resa till forks och la push, har inte kommit dit än så det är en senare plan.
ni förstår kanske varför jag inte känner mig klar för att åka hem än va? ;D

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0