stort frågetecken

är det detta jag verkligen vill göra, och forsätta pyssla med en tid framöver.
vill jag ha det såhär och bli behandlad så här. jag är bara så trött på att plocka
upp alla andras skit och reda upp alla andras liv. vad hände med mitt eget?
det känns som en enda stor soppa just nu som inte kan redas ut, ett långt
garnnystan som är intrasslat i allt möjligt skit. jag behöver frihet, luft, sömn,
kunna bestämma över mig själv för ibland kan jag verkligen inte det..
det är så mycket negativ energi runt omkring mig så jag dras ju ner i det hela tiden.
varför kan inte livet bara vara perfekt för en gångs skull? nej men det är ju överskattat.

det finns en person just nu som får mitt liv att vara speciellt, det är jag evigt tacksam för.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0