system myndig



idag intog jag systemet med stora kliv enbart för att köpa denna lilla saken!
men stolt visar jag fram mitt körkort och går ut med den, helt lagligt :)


annars idag har det varit en rätt så stressig dag, mycket att göra och vara på.
optikern times two med ett par nya glasögon att hämta ut i veckan, konditoribesök,
ett mindre mysigt tandläkarbesök och en god fika hos mormor&morfar!
men efter bara 3 timmars sömn inatt är jag nu väldigt trött och behöver vila.
var väldigt svårt att somna igår, låg uppe ett antal timmar och bara snurrade och vred.
och att bli väckt vid 6 am för frukost på sängen är ju inte mer än härligt, haha.
min älskade mamma håller nu på att laga mumsig mat till oss och jag ska njuta av min cider :)
har en liten champagneflaska jag kan öppna med, hehe. sen blir det glasstårta!
freddy kommer även på ett litet besök senare ikväll och imorgon ska jag vara hos frissan tidigt..
men förändring, här kommer jag! är beredd på att göra något nytt och spännande nu.
ingen aning vad det blir men något intressant ska jag och sanna kunna hitta på.
nej nu ska jag hjälpa mina föräldrar med maten. men ja, att fylla 20 är väl inte än så stor skillnad,
känner precis inte att jag har mer ansvar för mig själv ;P haha. men vuxen är jag, på riktigt nu.

tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis :D

2010-10-11 @ 18:14:42
URL: http://jusefeajn.blogg.se/
Postat av: Madde

grattis i efterskott !

2010-10-12 @ 12:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0