underbara sverige

det är så skönt att vara hemma i vårt hus på kullen!
borta bra men hemma bäst säger man väl, och det är ju sant :)
dagarna är fullspäckade så semester känns det ju knappast som, haha.
men det är ju avkopplande att vara ifrån mitt stressiga liv over there.
gårdagens förmiddag bestod av frisören och efter lunchtid stack
jag, mormor och mamma in till kristianstad för shopping, och fattig blev jag..
men fick med mig en massa snygga saker hem :) efter det blev jag avsläppt
hos farmor&farfar för middag, och mumsigt var det! och mätt blev jag.

sov gott inatt, blev dock väckt av telefonen och hade kunnat behöva lite mer skönhetssömn.
stack till mormor&morfar för köttbullslunch, och usch vad gott det var! :)



körde till hässleholm en snabbis för att ta min sista hepatitspruta så nu är jag protected.
jag och mamma gjorde ärenden i byn, hämtade bla. mina nya glasögon.
snygga är de och jag känner mig både vuxen och som en liten buisnesswoman ;P haha.
var och hälsade på mina små flickor, eller små och små de växer så det knakar.
nu har vi ätit middag och jag sitter i soffan och slappnar av, massa bra på tv ju.
känns som om min sverigesemester börjar lida mot sitt slut, men några dagar kvar
och det är massa roligt som händer så jag njuter av allting :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0