american thing

idag tog vi på oss gummistövlar och regnjackor och åkte ner till puyallup fair.
den största i washington state, men enligt mig var den inte så stor ;P
vi åkte karuseller, käkade fish&chips, sockervadd och gick rung och tittade på massa.



denna fick jag av min hostmom i tidig födelsedagspresent, love it!
ger mig stora fina lockar men dyr var den, så den tackar jag innerligt för :)


annars har det inte hänt mycket här i livet. jobbat mycket, tjejkväll med brudarna,
bio och så nu vårt lilla äventyr idag. regnat har det gjort upp och ner men
nu på vägen hem vräkte det ner, och det ska tydligen vara så hela veckan?
planen för ikväll är PJ's, "date night" och chips :) måste till gymmet imorgon..
inte varit där på två hela veckor! men förskylningen är typ borta så nu jäklar.
nu kör vi hårt. snart går vi in i oktober månad med, vart tog tiden vägen?
och ville bara säga att merethe gundersen är världens bästa <3

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0