dinner out

för vadå, tredje kvällen irad? men det är så vi gör det här i staterna.
ikväll blir det cali pizza, så i helgen har vi nog gått runt på mina favoriter :)
igår var det ju extra trevligt när en trevlig pys dyker upp bara så där! haha.
dock har jag träffat pysen förut så vi får se hur det slutar, det känns bra dock.
dagen var slapp; film, frukost som bestod av toast och cheesecake,
häng i rummet typ. men så tog vi tag i våra liv tillslut, och det var väl på tiden?
jag körde hem merethe och tog en liten tur på target.
nu har jag skypat med mathias i typ 3 timmar! och med denice i typ 5 min.
men vad skulle jag göra utan den karln i mitt liv? det är lite jobbigt att vara så långt ifrån.
jag hoppas nu att han har turen på sin sida så allt går som planerat :) håller tummarna!
snacka om att jag är happyface nu. det är sjukt hur vissa människor kan göra en så glad.
för om några veckor kommer det bli ledsamt.. när halva vårt gäng åker hem.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0