festival feeling

ja eftersom det var en ledig dag idag så drog vi oss in till seattle.
jag har för första gången åkt buss här, lite stolt måste jag ju säga ;P haha.
miljövänlig? ohja. eller bara ett tecken på att jag har väldigt mycket tillgång till bil.
i alla fall, bombershoot stod på schemat! fick faktiskt festival känsla med lite
roliga, funkiga band, coola människor, "vinn en toyota prius", chokladdoppade jordgubbar osv.








ser ut som om jag inte har något hår.. ska jag klippa av det, färga det vitt?


efter detta drog jag till kirkland, för att bowla med familjen.
min minsta fyllde ju 5 förra veckan så hon hade några kompisar där för
ett litet födelsedagskalas :) jag gjorde bra ifrån mig, så ni borde vara stolta!
har precis käkat middag, ska snart få reda på mitt schema för veckan, kan
säga redan nu att det ser inte allt för roligt ut. jobba kväll hela veckan + lördag..
imorgon eller onsdag ska vi in till seattle och rösta, jag ska bara komma på
vad jag vill och ska rösta på, är väldigt kluven i den frågan och sen är jag ju inte
världens bästa på politik och sådana saker ;P men får leka smart nu och försöka i alla fall.
sen ska jag nog nana - trött är jag och behöver energi till denna arbetsveckan.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0