it's weird

detta vädret är knäppt.com, över 20 grader men molnigt och regnigt.
man blir ju lite förundrad.. fredag ska tydligen bli varmast och då är det 1 oktober.
nu ska det vara kallt, blåsigt och regnigt. det är ju snart min födelsedag och då är det alltid så.
ska snart en runda till redmond, lite ärenden och sånt som ska fixas.
igår kväll kom merethe och hämtade mig och vi drog till bellevue square :)
en dyr runda på victoria's secret, men det får man leva med! haha.
är väldigt fattig nu, för vi fixade biljetter till söndagens sista baseboll match för säsongen.
ska ha min snygga keps på mig så jag visar att jag är ett riktigt fan ;P
jobbar varenda kväll, ingen förvåning där. ska försöka dra till gymmet när jag är ledig.
var där igår och det kändes, sega muskler. så är det när man haft uppehåll i två veckor..
men nu är ju förskylningen helt borta så nu kör vi igång på riktigt!
annars inga särskilda planer för helgen, spara pengar kanske? inte så duktig på det just nu.



provade min nya locktång själv, och jag är nöjd. dock brände jag mig
på armen så nu har jag ett stort rött märke där.. ska man vara fin får man lida pin.

tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Denice

håret ser jättefint ut bryuden :)

2010-09-29 @ 06:19:21
URL: http://dsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0