jag är svenska



rubriken tillägnar jag min kära norska merethe, haha! som tror hon är bättre än vad hon är? ;D
för tekniskt sätt är ju svenskar mycket bättre än norskar.
well, never mind. det regnar och är grått och trist ute, vill inte ens gå ut..
känns verkligen som om hösten är här (tidigt), och snart kommer kanske höstdeprissionen?
hoppas jag inte på i alla fall. ehm, ska väl snart göra vid mig, kan ju inte gå i PJ's all day.
vi ska in till seattle och rösta sen, svensk som man är får man ju deltaga i saker även
om man inte är på plats. har beslutat mig och jag tror det är ett bra beslut.
det kommer ju trots allt påverka mig när jag sätter foten på svensk mark igen, om ett år.

på tal om annat, jobbar till 21 varenda kväll, kanske inte fredag om jag har tur.
bra socialt liv jag har denna veckan? mja, jag tror inte det. datorn är väl det enda ;P
skypade med familjen hemma igår, och vips så var farmor och farfar där, överraskning!
en hel timme sprang iväg där.. hann med över en timme på gymmet med, tummen upp för det.
nej om man kanske skulle äta frukost? vi har ju typ dock INGEN mat hemma alls..

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0