new one



när till och med svenska visa-kortet kommer upp tar det emot lite får jag säga..
men vad ska jag säga? det var kärlek vid första ögonkastet helt enkelt :)


känns knappt som jag jobbat idag, haha. min hostmom kom hem vid 16 så.
vi hade pizza till middag, mumsmums! har precis vikit tvätt och sorterat igenom
garderoben lite, ut med sommarkläderna! dock ska det bli fint väder i helgen har de sagt,
men det känns som om sommaren lider mot sitt slut och hösten är på ingång!
min hostmom har äntligen bestämt sig för vilken byrå jag ska få, så förhoppningsvis
köper hon den med, med tillhörande bokhylla :) mer förvaring gillar vi!
de andra är ju över 10 år gamla och de rasar ihop typ lite varje dag, så är rätt trött på de.
ska nog lägga mig och titta på film och sen ska jag sova tidigt.

imorgon efter morgonpasset med ungarna blir det gymmet; personlig träning,
skypning med päronen för att äntligen beställa deras hotell?
på kvällen ska jag in till seattle en runda men ni får inte veta vad jag ska göra där ;D
sen får jag se, ska nog umgås med min lilla vera så blir kanske middag eller något.
gratis cheesecake kanske inte sitter helt fel? haha. much stuff going on my friends.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0