ordinary day

ehm, sov en stund efter jag jobbade imorse och lämnat ungarna på bussen.
skype en stund med mamma och sen stack jag till gymmet, äntligen!
en GRATIS personlig träning på fredag morgon med, varför klaga på det liksom? ;)
såg fram emot eftermiddagen med ungarna och den gick faktiskt helt ok.
vi var lite överallt, tittade på "mamma mia", middag med grandma and so on.
är ledig, de andra är på flygplatsen och hämtar hem min hostmom efter hennes canadabesök.
senare ska jag till starbucks med brudarna, snart är vi inte vi längre..



i'm gonna miss us to much.. life here is not gonna be the same!

igår var jag henne hos denice med ben & jerry, plus jude law in "repo men".
vi hade ingen energi någon av oss, och trött var jag fast jag knappt gjorde något!
har inte vant mig vid mitt nya schema än antar jag, när jag är uppe tidigt..

can't stop thinking about you. you turn my life up side down.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0