projekt ikea







efter mycket om och men, frågetecken i instruktionsboken, alla möjliga
svordomar och tankat på om IKEA verkligen är så bra så fick vi ihop den :)
slutresultatet är jag mycket nöjd med får jag säga, om man jämnför med förra.
nästa projekt: bokhyllan, får vänta tills imorgon till jag har mer krafter.
förskylningen tar mycket energi, speciellt när man har massa tvätt och ungar att ta hand om.

igårkväll var vi på bio, "easy A", som vi längtat efter att den ska komma ut! haha.
men den var brabra. sen traskade vi alla 8 till red robin för en middag.
eller ja, hejdå middag var det ju. men jag hade roligt med mina bästa :)
snart kommer denice och hämtar mig, vi ska till home depot och lite sånt.
ärenden i alla ära helt enkelt. jobbar typ till 18 idag, skönt med inget kvällsjobb.
blir nog inte så mycket gjort ändå, sova för det har jag inte gjort mycket i helgen..

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Min tavla :D Har du kvar den ?

2010-09-21 @ 19:21:02
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0