singing in the rain

precis käkat pommes, bra middag eller vad? haha, nyttigt eller vad.
är lite ledig nu och sen ska jag leva i bilen i någon timme igen, ovanligt eller vad.
jobbar ikväll, ingen surprise där heller! men det är väl så när man är ledig på dagarna.
idag kom denice över på en svensk pannkaks lunch och mums på det :)
solen lyser för stunden men det har typ regnat hela dagen. vem sa att vi ville ha 10 grader på morgnarna?
känner att jag varit duktig de senaste dagarna; fått upp min bokhylla, nya tvn in,
städat och plockat i ordning, nya lakan i sängen, storstädning i badrummet osv.
jag kan om jag vill :) min förskylning är bättre med, eller nästan helt borta för den delen.
så i helgen kan jag gå till gymmet igen, som jag längtat! äntligen träning.
familjen har sitt hotell till jul med, woho! känns som om det närmar sig snabbt nu, dock lite tid kvar..
vårt internet har varit sjukt segt de senaste dagarna men nu verkar det vara normalt.
och den som kom på kungar av tylösand hade nog inget liv, det är ju mest patetiskt.
en dålig kopia av jersey shore kanske? just nu har jag skånefruar på, haha ;P

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0