stormsteg

ja det märks ju att hösten är här nu, regnigt och kallt ute när man tittar ut.
vill ju att solen ska sippra in genom persiennen men det får jag nog vänta med..
klockan är 8 och jag är uppe, en lördag när jag egentligen har sovmorgon, hello?!
där tänkte jag nog inte riktigt. men jag gick och la mig tidigt igår, har en förskylning på G
(vilket jag inte är förvånad över, halva familjen har en) och nu är jag jätte hungrig! haha.
dagens planer; IKEA med familjen, jag ska äntligen få nya möbler eftersom alla här trillar ihop,
sen shoppingtur med brudarna (vill ha nya skor..) och ikväll är det goodbye party.
vill inte säga mer hejdå, vi har knappt börjat men det är redan hemskt hemskt hemskt!
ska se om vi kan hitta baseball biljetter tills imorgon, i så fall blir sysselsättningen sport imorgon :)
vilket jag ser fram emot, var ett tag sen jag så en match så jag är taggad till max.

veckan som gått har mest bestått av jobb, varenda kväll. sent med för den delen.
vet inte vad jag tycker om det nya schemat med alla dessa kvällar, jag var ju beredd på det
och det är väl bakslaget med när man har hela dagen ledig? have to live with that.
när jag varit ledig har jag mest hängt hemma, gjort ett dyrt besök på target, playdate with denice and so on.
haft ont i knäna så har inte blivit något gymbesök denna veckan, hoppas jag kan komma igång
nästa vecka förhoppningsvis. vi har nya trådlösa telefoner i huset med, vilket betyder att jag har en :)
rätt gött, kan jag ringa vem som helst när som helst, eftersom jag inte har världens bästa mottagning
på min mobil när nere i rummet. finns en intercom på den med, så jag kan ringa upp till min hostmoms
telefon och så kan vi prata så, en smart uppfinning har vi kommit på :) haha. lite lata men ändå.
nej nu ska jag gå och göra vid mig, hör att folket där uppe är på G så.

tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0