sunshine

jag måste säga; denna dagen kan inte bli så mycket bättre just nu! :)
gick upp 5.50 imorse dock, rätt seg.. men jobbet började kl. 6 så jag måste ju upp.
jobbade i två timmar, sen skypade jag med mamma. vi har bestämt hotell nu!
stack till gymmet för min personliga träning. kommer ju bara ha LITE träningsvärk imorgon ;D
men fick mycket inspiration till min nya träning. hem - dusch och sånt sen stack jag till denice.
dock sista gången jag körde till detta huset, eller jag ska hämta henne senare! haha.
vi lunchade ute på hennes baksida vid poolen, inte helt fel får jag säga.





vad skulle jag gjort utan henne? tur att mercer island inte är så långt iväg.


ehm, har typ jobbat hela eftermiddagen. skulle egentligen jobbat nu men min hostmom
kom hem tidigare och så jobbar jag senare ikväll i några timmar.
nu ser det ut som om jag ska ut och käka middag med vera, vill inte tänka på att hon åker hem snart..
sen ska jag hämta denice, och hon ska nana över här. först får hon joina mig och ungarna
för vi ska se "camp rock 2" som har premiär på disney chanel ikväll ;) haha.
hon blir hämtad av sin nya värdfamilj imorgon, spännande spännande.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0