allt och inget

det har varit en lång och rätt händelserik vecka men dock har det väl inte
hänt så spännande saker kanske, ungarna har ju lov så har jobbat varje dag.
varit schemalagd 44 1/2 h denna veckan, max är 45 så jag vet inte om min
värdmamma försöker vara snäll mot mig men känns som enda jag gjort är jobbat..
ska jag vara ärlig känns det lite som jag gått in i väggen, haha. har ju i princip
bara sovit och jobbat, vilket liv va? nej au pair livet är inget att skryta med för fem öre.
och ingen kontakt med folk hemma på över en vecka heller, snyft! hoppas jag hinner
ta igen det i helgen för sedan är det full rulle på måndag och sen semester på tisdag.
dock vet jag inte om jag klarar av fler dagar med dessa barnen, de går mig på ververna!

har listor på lite överallt på allt som måste göras och fixas innan vi åker, under resan och efter.
planeringsfreak? jo jag tror med det. undrar vart jag fått det ifrån tro. men ja, som sagt
så blir det full rulle i helgen med packning för min del (gjort klart ungarnas), måste träna
(var över en vecka sedan jag var på gymmet), ta igen skypetid med familj och vänner hemma,
jag måste fixa mina skattpapper och skicka in det efter som det ska vara inne om en vecka.
är glad att det är helg om 5 h, även om jag har mycket att göra är det inte något som har att
göra med min värdfamilj i alla fall - är ju bara lite trött på de just nu om jag ska vara ärlig.

har ju dock haft lite social liv denna veckan - tack gode gud! tisdag kväll var det ju hejdå middag
för jessica, i onsdags födelsedagsmiddag för merethe med henne och stephanie och efter drog
vi lite spontant och bowlade - jag är ledsen att jag göra dig besviken morfar men det gick
absolut ingen höjdare för mig.. och igårkväll jobbade jag plus att jag körde merethe och denice
till flygplatsen eftersom de just nu befinner sig i las vegas! spenderade dock 3 h i bilen i går kväll
och det är inget att hurra för med denna trafiken. ska bli skönt att åka hem och slippa sitta i kö
vart man än ska ta sig. kunna köra genom byn på 5 min kommer jag nog nästan uppskatta, haha.

nej usch nu har jag väl pladdrat på alldeles för mycket som vanligt, typiskt mig!
kvällen består nog av en promenad och lite film mys skulle jag tro för jag orkar nog inget annat.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0