april

äntligen en ny månad! de senaste har varit så hemskt långa och sega..
nu är det nära semester och sol och ledig tid och unika platser så nu hoppas jag att
det kommer gå lite snabbare än detta sega slutet på vintern. inte för att våren
är här än för nu bara regnar det, blåser och är väldigt grått och tråkigt. känns som en
deppig november dag, som om ungarna ska ha höstlov nästa vecka och inte spring break.
jag vet att tiden kommer gå väldigt snabbt nu och ska jag vara ärlig är jag lite
rädd för det, men längtan efter att få komma hem är ändå väldigt stor just nu :)
att jag nu även kan gå in och boka min flygbiljett hem känns lite sjukt, även om det
är ett tag tills dess. kommer ändå vara blandade känslor att lämna detta stället.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0