det går framåt

skattepapperna är ifyllda och iväg skickade, cali resan börjar bli färdigbokad,
packningen till hawaii nästan klart, massa träningsvärk och solen lyser, jag mår bra!
också fått veta att jag får en femhundring tillbaka på skatteåterbäringen hemma,
utan att jag jobbat någonting, haha. men jag tackar inte nej till pengar inte :)
och jag måste säga att jag saknar hemma och människor hemifrån väldigt mycket,
men det är ju som sagt inte så lång tid kvar. jag ska kämpa och hålla ut, I'm a fighter.
och tanken på att jag får krama om älskade mamma om ca. en månad mitt på
penn station i NYC gör mig alldeles varm i hjärtat och jag får ett stort leende på läpparna :)

för övrigt så var helgen lugn; träning, packning, skype, filmer och bara mys.
behövdes efter den långa jobbveckan. idag är ungarna i skolan, så skönt ska jag säga!
lite senare ska jag hämta grandma på flygplatsen och sen jobbar jag bara till middagstid.

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0