hawaii

det känns väl som om jag får tag i detta nu och berätta om semestern.
skjutit det framför mig hela helgen, haha. men nu ska jag vara duktig :)

vad har vi gjort? känns som allt och inget nästan om jag ska vara ärlig.
solat - badat - snorklat, shoppat, besökt små byar, varit i vulkan national parken,
besökt några marknader, ute på en båt tur och sett valar och snorklat med delfiner.
det var slappa kvällar i huset med mycket läsning och lite film mys, så som det ska vara!
dock blev vi ihjälbitna av myggorna så sitte ute var inte så mycket till ett alternativ,
mina ben var väldigt populära tydligen.. bränd blev jag med såklart men så är det väl när
man befinner sig i solen lite för mycket och glömmer solskydd lite då och då.
vår utsikt från verandan ska vi inte ens prata om, såg solnedgången varje kväll och den såg
annorlunda ut varje dag men fin var den varenda gång :) önskar jag kunnat stanna lite längre.

flygturerna gick helt ok. blev filmtittande, sömn, läsning och mycket musik, plus passa barn..
höll på att missa flyget hem för ett viktigt mjukisdjur var kvar i huset som vi fick köra och
hämta och när vi väl landat i seattle och är och ska hämta baggage kommer jag på att jag glömt
min jacka på flyget. bara att gena genom security och springa till gaten och hämta den.
kan jag säga att det var skönt att vara hemma när vi väl kom hem? haha. det var en galen dag!
overall var det en bra semester trots intensiva dagar, men jag tackar för allt jag fick uppleva gratis ;)























tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0