Kailua-Kona, HI





det är kanske denna standen jag ligger på imorgon eftermiddag, eller denna
solnedgång jag sitter och tittar på imorgon kväll. vem vet, men längtar gör jag!
datorn följer inte med så uppdateringar blir det när jag kommer hem, vilket
blir nästa torsdag. men jag lovar att jag ska njuta till max och ta in alla intryck :)
sola och bada är ett måste och njuta av sommarkvällarna på terassen med ett glas vin.
väskan är packad och jag är beredd på att sätta mig tidigt på flyget för att ta mig till paradiset!
jag hoppas att alla här hemma i seattle och hemma i osby har det bra medans jag är
och njuter och lever livet fullt ut. förvänat mig att komma hem med en snygg solbränna ;)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0