påsk

den gula kycklingen högtid är här men någon känsla för den har jag icke.
önskar att det var som när jag var mindre; måla ägg och ha tävlingar, påskgodis i ägg,
stor middag och massa annat mumsigt hos mormor & morfar. men nejdå, inget sådant
detta året heller. tror la inte riktigt jag ska fira med min värdfamilj heller så jag skippar
helt enkelt påsken i år känns det som. har en massa annat att tänka på än just det.
solen lyser i alla fall och det är underbart väder! kom precis hem från au pair mötet där
vi besökte en brandstation (nej ingen snygg brandman som stal mitt hjärta) och sedan blev
det en runda på target. ska snart ut på en promenix innan jag måste jobba lite grann.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0