ripstick

ibland kan man tro att denice inte har något liv för varje vecka kommer hon på
saker hon ska lära sig innan veckan är slut och det är ju inte lätta saker heller.
sedan i måndags har vi lärt oss åka ripstick, en typ skateboard som är delad i mitten
och så går den på olika håll typ och så ska man ta sig framåt. hon är ju liiiite bättre
än mig kan jag säga, men jag har bara åkt 2 ggr, men det tar sig, jag är på g!
det är svårt att hålla balansen och sen kunna få fart och ta sig framåt samtidigt.
jag har hållt i saker så att det blir lättare, men jag är ju nybörjare ;) så dår får jag!
har ni tur och jag känner för att vara snäll kommer det kanske en video eller två senare.





tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0