händelselöst

nej det händer inte allt för mycket i mitt liv; jag jobbar hela dagar, jobbar på min scrapbooking,
irriterar mig på att att vädret aldrig blir som jag vill och firar att jag har två au pair veckor kvar!
plus att om 14 dagar exakt hämtar jag tessan på flygplatsen, helt sjukt! imorgon tänkte jag börja
ta tag i projektet "packa-göramigavmedskit-rensarummet" osv. har ju samlat på mig lite..

helgen är dock fullspäckad men det känns skönt, får tiden att gå fortare. ska sova hos hanna
på fredag, där vi ska färga hår och ha mys kväll. lördag åker vi tidigt till mount rainer, ett stort
berg/national park som ligger söderut som jag ännu inte besökt så det är något nytt att uppleva.
har skola som vanligt söndag morgon (näst sista) och sen blir det nog lite skype innan jag
ska umgås med denice sista gången på denna sidan jorden. om knappt 6 veckor kommer vi
kunna hälsa på varanda jämt och ständigt eftersom vi kommer bo så nära varanda, lyckorus.
så detta blir inte ett hej då utan ett vi ses snart igen, vilket känns otroligt skönt att veta.
hanna åker med hem nästa vecka och där blir det också ett vi ses senare, så var det även
med felicia när jag kramade om henne en sista gång på denna sidan förra veckan. det är
underbart att veta att alla kontakter man skapar sig här borta inte sägs upp för att man åker
åt olika håll utan att vi kan umgås och fortsätta träffas och umgås när vi kommer hem.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0