mount rainer

i lördags var det på med hiking skorna och packa ryggsäcken för det var äventyr
på schemat! vi var fyra tjejer som körde ner till mount rainer national park.
under hela min tid här borta så har jag aldrig varit där så jag var taggad och glad :)
vi körde in från södra delen av parken och stannade på utsiktsplatser innan vi
parkerade bilen och började vår hike. totalt var det en 5 h, i alla fall så lång tid
tog det för oss att ta oss runt. det var dock antingen brant uppförsbacke eller
nerförsbacke och detta i SNÖ. inte det lättaste jag gjort och det kom ut många
svordomar under tiden på berget. men vi var så nära toppen och utsikten var
helt fantastisk. det var helt klart värt det i slutet trots att jag var död på vägen hem.













tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0