seattle helg

det har varit en helt underbart fantastisk sista helg i seattle området med strålande
sol och värme, en toppen brud och en massa att göra och se! det har varit shopping,
parker och utsiktsplatser, outlet mall's, baseboll, brunch uppe i space needle, mer
shopping, pike market place, bellevue downtown, BBQ osv. nu är väskorna packade
och vi är redo och taggade inför vårt äventyr som börjar imorgon bitti. första stoppet
är san fransisco och det kommer bli så härligt med en tre veckor lång semester med bara
roligt att göra och en massa fint att se. tessan's dator följer med så lovar att vara så duktig
jag kan att uppdatera er där hemma vad som händer. iphonen har jag lämnat tillbaka så
den kan jag inte längre använda.. nej nu ska jag måla naglarna innan huvudet får vila lite.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0