a sunday smile

vilken skön söndag helgen bjöd på, händer ju inte allför ofta längre..
sleepover hos merethe vilket resulterade i att jag vaknade runt 11-tiden,
vilket inte har hänt på ett bra tag. solen strålade ute, i alla fall ett litet tag.
vi tog på oss och gick en lång runda på över nästan två timmar, med en
paus/frukost på starbucks i redmond town center. snacka om att vi njöt
av den tidiga sköna vårdagen. körde hem, tittade lite glee och sen blev
det en timme på gymmet, och ja jag har träningsvärk idag, men det känns ok.



och gleenörd som jag blivit så fick jag hela första säsongen på dvd imorse
som alla <3's dag present av min hostfamilj. antar att jag kanske borde uppskatta
det lite mer än vad jag kanske gör, beror kanske på vad jag känner just nu.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Em

Keep on fighting! <3

2011-02-14 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0