allmänt snack

ligger i sängen och nyser, snyter mig och massa annat sådant roligt som händer
när man har en förkylning.. huvudvärk har jag med för den delen, hatar detta!
har inte dit att vara sjuk och vill inte vara sjuk heller. var på klassen imorse men
bara runt en timme, kände att jag behövde hem och vila. jobbar sedan hela eftermiddagen
till runt 5-6 pm skulle jag tro. dock är det väldigt härligt väder; kallt, snö och solsken :)
ikväll landar kära amy på seatac och imorgon har vi sleepover här, har mycket att ta igen.
ska träffa norsken imorgon med, har ju inte haft något socialt liv denna veckan alls!
mest blivit NCIS, big brother och Ben&Jerry's. skulle skypat med mamma idag men hon
har försvunnit någonstans uppenbarligen för vid datorn sitter hon inte i alla fall.
well, ha en trevlig helg allihopa :) för det ska jag ha! och förresten, om sisådär 7 veckor
ligger jag på en strand på hawaii och latar mig och njuter av solen. längtar ihjäl mig..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0