bläbläblä

kan ju börja med att säga att denna helgen har långt ifrån hållt min ekonomi plan
eller min gå-ner-i-vikt plan. men har man besök så har man antar jag :)
vart ute och ätit 3 kvällar i rad, ett biobesök, en ny jacka (dock halva priset!),
ett par nya solglasögon, starbucks och jamba juice, åkt upp i space needle, bowling.
nästan ätit upp hela påsen lösgodis jag fick häromdagen, blir uppäten ikväll kan jag säga!
ätit massa annat skit, bara varit på gymmet en gång och det var en snabbis igår.
kommer leva på knäckebröd och vatten hela veckan med 0 pengar att spendera..
btw så kommer det vara låååånga dagar med ungarna hemma hela tiden, dumma lov.
vem kom på att det skulle existera? alla är lediga utom vi au pairer känns det som.
får lite ledigt imorgon på förmiddagen så då blir det gymmet för fulla muggar!
hawaii närmar ju sig med stormsteg :) har ingen aning hur jag jobbar resten av veckan..

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: michaela

jag kan trösta dig med att jag inte heller är ledig :)

2011-02-21 @ 09:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0