min helg

ja det var en lång helg får jag säga med knappt någon tid hemma at all.
eller ja, fredag slutade jag runt 14-tiden och stack ut på en promenad i regnet,
en varm dusch, lite tv och middag. denice anlände runt 10 och hon hänge här ett tag.
upp tidigt lördag för fotograficlass hela lördag, 9 timmar var jag på college..
hoppas jag lärde mig lite i alla fall, haha. och läxa har jag och göra tills nästa gång!
hann vara hemma en timme typ innan jag blev hämtad och det blev middag med
tjejgänget på cheesecake och sen bio "no strings attatched", mycket bra.
upp tidigt söndag igen för att fira chinese new year med min hostfamilj,
gjorde ju det förra året och så spännande är det väl inte precis..



min lilla kinesiska liga, jag tycker om de! även under vår berg- och dahlbana.

men nu är det gjort och det är klart. jobbade min andra söndag under hela
min aupair tid och jag tror faktiskt inte att det kommer bli fler ;P
tänkte däcka i sängen när vi kom hem, hann göra det ett tag i alla fall innan
jag och denice lite spontant drog på bio, bara för att göra något liksom :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0