the weekend

som sagt var sofia här i helgen, och det var helt underbart att se henne och vi hade
det kanonbra under de två dagarna vi fick tillsammans hos mig :) bästa helgen på länge!
på lördagen tog vi bussen in till seattle så fort jag hämtat henne och efter ett STORT kramkalas,
stod i kö i 90 min för att åka upp i space needle, men med det fina vädret vi haft i helgen
är väl kanske inte det så konstigt. vi åkte upp men det var riktigt blåsigt så det gick rätt snabbt.
jag tog henne till the first starbucks, pike market place och runder i downtown :)
vi hamnade tillslut på cheesecake för middag och sedan hemma hos mig med filmer och snacks!

söndag tog vi lite sovmorgon men vaknade av att solen lyste in genom persienen.
det blev en skön powerwalk i vårvädret och sedan gjorde vi vid oss, lite skype med våra familjer :)
tog en runda på bellevue square innan vi drog till mitt au pair möte, bowling!
tyckte nog att jag gjorde bra ifrån mig, morfar du hade nog varit stolt tror jag, två strikes i rad.
det blev middag på CPK efter det innan jag körde henne till sin hostfamilj och jag drog hem och sov.













tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0