therese s

längtan tills denna damen landar på seatac i slutet av augusti är väldigt stor just nu.
då vet jag att mitt kapitel här är avslutat, vi har ett par roliga och spännande
veckor framför oss och sen beger vi oss förhoppningsvis hempt tillsammans.
vi ska utforska det mesta i california, seattle, portland osv. kommer bli bäst!
är väldigt glad att det är just hon som kommer, kan inte avsluta min tid
här mycket bättre än att få utforksa saker med denna människa.
vi har gjort en plan och jag tror att den kommer följas, bara lite mer detaljet som ska in.
kommer resa både med flyg, hyrbil och tåg. kommer få bo på många hostel, haha.
detta kan helt enkelt inte bli bättre än en underbar tid :) sen säger vi hej till sverige!









tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0