dagtid

jag tycker denna veckan har jag tagit mycket bra nytta av min ledighet.
på kvällarna har det ju precis inte blivit någon pga jobb så då hart det mest blivit
dator och film. jag har varit på gymmet, varit på hejdå-lunch på mercer för josse som
nu också har lämnat oss, haft pannkakstorsdag, playdate med steffi, tagit en 3 h morgon nap.
så mycket har jag nog inte gjort på en vecka någonsin! haha.
har dock inte blivit särskilt mycket skype eller prat med folk hemifrån, får jag bli bättre
på nästa veckan kanske. jag har lite saker att fixa imorgon för nu orkar jag inte, plus att
jag har class 9-12 och sen jobbar jag så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt.
well, bra som jag är så hittar jag väl alltid en lösning på allt. trots att det kan bestå
av lite sömn, stressig vardag osv. men helgen kommer bli awesome!
den kommer bestå av NFL football game (äntligen!) seattle made it to the playoffs
trots stort losing records och vi kommer vara på läktaren för att försöka heja vidare de.
det blir nog också förhoppningsvis IKEA, southcenter och en sleepover.
nog med mitt onödiga-info inlägg som jag egentligen bara vill göra för att skriva av mig, haha.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0