friday

ingen bra dag idag.. dåligt humör pga morgonen, det vräker ner regn och jag ska
snart till skolan i 3 h innan jag jobbar hela eftermiddagen. låter det inte roligt?
nej fy tusan, vet inte vad jag vill ta vägen just nu om jag ska vara ärlig.
som tur är drar jag och merethe en spontanresa till vancouver b.c i helgen :)
och tacka gudarna för det! klarar inte av mer tid i detta hus eller med dessa människor.
hon kommer hit ikväll och sen pyser vi imorgon förmiddag, oh yeah!
ser fram emot att klä upp mig, dansa till skön musik, träffa intressant folk osv.
dock går jag ju på antibiotika så så mycket alkohol blir det inte, men jag överlever!
nu ska jag gå och börja deala med denna extremt tråkiga, jobbiga dagen..

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0