nytt år

nu har vi gått in på år 2011 - vilket jag tror kommer bli ett mycket bra år!
ser fram emot alla resor som är kvar, alla nya människor, att få åka hem till
sverige igen och lämna detta livet som ett avslutat kapitel och klura ut vad
mitt nästa steg ska bli. 2010 var ett bra år här i staterna med en snabbvisit hemma.
det har bjudit på en rätt underhållande berg och dahl bana trots allt!

sista kvällen på förra året bestod av en tre rätters middag hemma hos denice
på mercer. måste säga vi gjorde bra ifrån oss, trots att vi åt den på typ 1 timme ;P
vi begav oss in till seattle som alla andra för att titta på fyrverkerier vid space needle,
dock gick jag där ifrån lite mer besviken än upprymd. efter lite letande av barer,
taxi osv hamnade jag tillslut i min egen säng runt 4 tiden. skulle sovit på tre olika ställen
den natten och det var väldigt förrvirrat ett tag men var skönt att jag hamnade hemma tillslut.















that was the night in pic version. thank you lovely ladys for making the start
of 2011 awesome with your company. couldn't have been better!


så var det det här med nyårslöften, nu undrar ni säkert om jag har några?
jo några få har jag faktiskt klurat ut ska ni se; jag ska spendera mer tid på gymmet
och gå ner i vikt, försöka vara duktigare med att spara pengar, klura ut vad jag vill
göra med mitt liv när jag är klar med min aupairtid. vet att det var något mer men
jag kan absolut inte komma på vad det är just nu, haha. gör jag det inom en snar
framtid så lovar jag att meddela er. trevlig fortsättning på det nya året :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0