seahawks vs. saints

att gå på en football match, speciellt en som dagens som var en playoff,
var nog något av det roligaste, galnaste, exalterande och mest spännande
jag gjort i hela mitt liv! känna stämmningen, följa spelet (även om jag inte förstår
det helt och hållet), heja på med alla runt omkring på läktaren, high five.
träffat på mycket knas med trevligt folk idag, tillhör väl att vara publik?
och med en full liten norsk så kunde det nog inte bli mycket med underhållande.
seahawks bjöd på mycket bra spel och lite drama emallanåt, men vilket bra jobb!
härlig vinst blev det med mycket glada fans :) dock upptäckte jag att kim kardashains
ex reggie bush spelade i motståndarlaget, och han är ju inte lite snygg eller så!



blond nybörjarfan.




fullt stadium - snacka om tryck i publiken!




vi förstod inte mycket men roligt hade vi!






our homie, we did a lot of high five's!



kan inte säga mer än att det var awesome!


när vi insett att vi vunnit blev hela stadiumet galet högljutt och glatt :)
vilken känsla att ta in säger jag - kommer nog aldrig uppleva något sådant igen.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0