vancouver b.c

kan bara säga att denna staden bjöd på en riktigt bra lördagkväll, igen.
coolt folk, härliga killgäng, vänner, dancing all night long, drinkar hit odh dit!
hade såååå ont i fötterna när jag tillslut hamnade på hotellet runt 3-tiden.
mina trampdynor gjorde ont så jag fick gå på hälarna och mina tår såg
ut som små svullna prinskorvar, haha. men vi dansade fasiken hela kvällen
och det har jag nog aldrig gjort när jag varit ute, svetten rann av oss..
träffade lizette och jessica och kan säga att det gjorde kvällen ännu bättre :)
körningen gick bra, dock 1 timmes väntan at the border på vägen hem.
vi kommer vara tillbaka där innan denna tid är slut - en sak som är säkert!











denna coola snubben hade bott i malmö och varit gift med en norsk.
vad är oddsen? haha. vi pratade lite svenska, och det var coolt.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0