juli

det är redan juli! vad hände? tiden går så ruskigt snabbt. juli och augusti sitter ju ihop
så nu vet jag att det är nära tills jag är klar. men jag menar, juli? jag fattar nog inte, haha.
vaknade upp med en jobb huvudvärk som nu gått över. solen lyser och det ser ut att bli en
bra dag gällande vädret, jobbar 8-13 så inte alltför långt, men har ingen bil, såg nyss
bogseringsbilen ta upp den på flaket för att ta den till verkstaden. jag vågar inte köra den
för den beter sig väldigt konstigt. värsta fall sitter jag fast i huset ännu en helg, när det är
denna helgen jag verkligen hade behövt en! hoppas det fixar sig snabbt. får lösa mina
transporter på annat sätt. i eftermiddag blir det promenad med hundarna och förhoppningsvis
kan jag lägga mig och sola och jobba på brännan. alla där hemma verkar ju hänga på stränder
hela tiden vilket jag tycker är orättvist eftersom jag måste jobba hela tiden plus att molnen
tar över himlen hela tiden. men med detta ville jag bara säga att det är lite närmre hemfärd.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0