sommartid

har spenderat helgen med merethe och steffi för det mesta. det har varit familjemiddag,
shopping, en massa vin, mys vid en eld, sleep overs, papa murphy pizza och massa prat :)
det var en bra helg som avslutades med jobb. har morgonen ledig så var uppe tidigt för
att ta mig till gymmet och nu sitter jag på starbucks och har precis avslutat ett skype samtal
med familjen. internet hemma funkar dock nu så är back on track! men nu har sommarlovet
officiellt startat och jag är tillbaka på 45 h veckor och full rulle hela tiden. min class börjar på
söndag och varar hela sommaren. det är mycket som surrar runt i hjärnan och tiden börjar
ta slut, två jobb månader kvar på söndag! vad hände där liksom, trodde aldrig den dagen
skulle komma för mig men nu mitt amerikanska liv snart över. sorgligt men sant tyvärr.
min värdmamma har fyllt i mitt schema för hela sommaren typ vilket är riktigt läskigt!
midsommar på fredag och har nada aning vad som händer - vill vara hemma i stugan med
familjen och fira men det är mission impossible :/ vill ha svensk sommar so badly!

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Michaela

du, det är 15 grader, regn och blåst. jag tror inte du saknar den så mycket som du tror ^^

2011-06-21 @ 12:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0