starbucks time



sitter på starbucks med min chai latte och datorn och hänger. inget internet hemma sedan
igår morse så då får man ta vad som erbjuds, här är det ju gratis så jag klagar ju inte precis.
vet inte när det blir fixat heller, så drygt! och på fredag börjar ungarna sitt sommarlov så då
är det slut på skype dejter på min lediga tid på dagarna. då är det helger som gäller folket!
viivi är ju här och hälsar på :) en gammal au pair till familjen, 3 år sedan tror jag. hon var här
första julen jag var här med så vi känner ju varandra lite trots allt och roligt har vi ihop med.
hon shoppar och jag är moraliskt stöd, film kvällar, bara massa prat (delar mycket lika tankar
och åsikter om detta jobb/liv), varit ute och ätit med värdfamiljen och steffi och merethe.
det är alltid roligt att ha besök här, man får tankarna på lite annat. annars händer det väl inget
utöver det vanliga, snart slut på ledig tid och våra fullspäckade börjar. har inte allt för lång tid
kvar på gymmet heller. men ska försöka göra en deal med min värdmamma som innefattar
både motion och extra betalt ;D hoppas! vädret har blivit lite bättre, det är varmare i luften men
det växlar mellan molnigt, solstrålar och regn. så ordentlig sommar har vi absolut inte fått än.
nej nu ska jag väl sluta tjabba, fått skriva av mig lite. hoppas ni mår bra och njuter av livet :)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0