bara vara ledig

fredag sen eftermiddag var jag på bio med min hostfamilj, vi såg "rango" :)
måste säga en bra och rolig film som jag inte tyckte bara var inriktat till barn.
vi käkade pizza till middag och jag somnade snabbt i sängen runt 10-tiden.
annars har det varit en helg med steffi! vi var en runda på southcenter i lördags
för lite påfyllning i sommargarderoben, blev lite smått och gott får jag säga.
och påtal om det så har jag idag slängt ut alla mina vinterkläder, och sorterat ut det
som ska hem och det som ska hem med mamma i maj. först nu jag börjar inse hur
mycket saker, kläder, jackor, skor osv. jag äger, ska bli roligt att se hur jag får hem det!
lördag kväll blev det cheesecake, mums! dock blir man väldigt mätt av den desserten..
och det känns så skönt att veta att våren är på väg och solen är ute om dagarna :)
imorgon är det måndag - ny jobbvecka och spendera massa tid på gymmet.

tjingeling!


Kommentarer
Postat av: JOSY

Jag gillade Rango jättemycket; så söööööt ;)

2011-03-07 @ 08:44:56
Postat av: michaela

hörs ikväll vid 9?

2011-03-07 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0