ordinary

känns inte som om jag är så bra på att uppdatera här så ofta längre, inte för att
jag har något viktigt eller roligt att säga, hade väl mest bara varit en massa onödig info.
tycker jag lever enligt en skalman klocka; sova-äta-jobba-tränar. dock ett skönt liv just nu.
ska ju spara pengar så då går det bra! hinner med och träffa mina brudar emellan åt med :)
det är mycket semesterplanering just nu vilket betyder mycket skype med tessan och mamma.
min resemånad ser inte ut och bli riktigt som jag vill eller tänkt mig men det löser sig väl..
ingen som har tips på bra och billigt boende i NYC förresten? jag och mamma letar och kollar,
men ibland vet jag inte vad vi kommer fram till om jag ska vara ärlig, haha. typiskt oss.
i helgen ska norsken fixa mit hår (klipp och utväxt), vi ska ha mys kväll med nyttiga snacks,
det blir en sleepover och sen au pair möte på söndag. och på tal om resor så är det bara
1 månad tills vi åker till hawaii och två till east coast semestern! och tre tills merethe åker hem..
tur hon inte bor alltför långt bort, oslo är ju överkommligt. kommer nog bli skype rätt ofta dock ;)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0