vårpromenad

i lördags tittade solen och lite värme fram - det var helt underbart!
och på en ledig dag med. med jobbande kompisar och brist på göra så tog jag
på mig träningsskorna och begav mig ut på en promenad med ipoden som sällskap.









och självklart blev det ett stop på starbucks. vad ska jag göra sedan när
jag kommit hem och inte kan köpa min latte längre. kommer gå under!

tänkte också på att dessa bilder piffar upp er där hemma eftersom jag hört
att ni har både snö och väldigt kallt. här ska det dock fortsätta att regna i veckan
så inte alltför mycket att hurra för heller men våren är på väg, inget tvivel om det.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: michis

för det finns ju inte latte att få tag i i hela sverige. ;)

2011-03-24 @ 18:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0