vill vara klar

ja jag vill bara vara klar med detta nu, finns inget roligt i mitt jobb längre över huvud taget.
det börjar gå mig på nerverna och jag blir ju inte glad precis utav det!
jag är trött på gnälliga, jobbiga och bossiga barn som tror att jag är någon slav,
ett ständigt stökigt och smutsigt hus, ha ett väldigt hoppande schema, leva under någon
annans hus och deras regler, ständigt känna att jag vill ha helg så jag kan vara ledig.
drygt 5 månader kvar och jag hoppas att jag håller ut. tänker på resorna för det mesta!
utan de hade jag varit hemma för länge sedan, finns en massa hemifrån som jag saknar..
den dagen jag sätter foten på kastrup igen från att åkt ifrån detta huset kommer jag vara
en glad och fri människa! dock kommer jag ju sakna det övriga jag har i livet här.

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: JOSY

Kämpa på! Du kommer vara sjukt stolt över dej själv sen. Tro mej, jag vet! Puss söta du!!!

2011-03-15 @ 19:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0