4 dagar



på fredag är jag i NYC med älskade mamma. jag kan knappt förstå det, jag kommer vara
världens lyckligaste när jag får krama om henne. vi kommer göra stan vårt sätt, och jag
vet att vi kommer ha så kul och hinna med att se och göra en massa saker. jag hoppas på
mysiga uteserveringar och mycket skratt. det kommer göra ont att säga hejdå igen, tredje gången
under min au pair tid men jag vet att snart är jag hemma igen, det hjälper. och behöver jag nämna
att det ska bli så himla skönt med semester? jag behöver en break. ca. 7 h kvar att jobba imorgon
innan det är glee season finale med merethe och sedan bär det av till flygplatsen och mot eastcoast.
det blir härligt parkhäng i central park på lördag med svensk fika, kan det bli bättre just nu?

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0